Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Biomedicínský Hackathon

Biomedicínský Hackathon
Gamifikace ve zdravotnictví

Ve dnech 27.-28. října proběhl druhý ročník akce Biomedicínský Hackathon, letos s tématem Gamifikace ve zdravotnictví, kde měli účastnicí možnost se utkat v 24hodinovém maratonu s cílem navrhnout zajímavou aplikaci za použití technologií dostupných v telemetrických bytech, které se nacházejí v budově CPIT-TL3 v našem kampusu. Akce se dočkala hojné účasti a jednotlivé týmy dovedly své nápady do formy prototypů, které na konci hackathonu ohodnotila porota. Vítězným týmem byl tým s názvem Quack, který vytvořil s použitím technologie Leap motion Controller zajímavou alchymistickou hru a odnesl si věcné ceny s hlavní výhrou v podobě hlasových asistentů Google Nest Hub pro každého člena týmu.
Akce byla zaštítěna výborným občerstvením z naší menzy a nápoje nám poskytla firma Kofola, a.s., které tímto děkujeme!

Vloženo: 27. 10. 2022
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Satin Medová
Útvar: 450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrství
Zpět