Skip to main content
Skip header
Title
Multimediální studijní opory 2. etapa Příklady pro projektování a implementaci informačních systémů komerčních portálů a elektronických obchodů
Code
RPP2017/200
Summary
Jedná se o 2. etapu tvorby studijních materiálů navazující na projekt: RPP2016/40 Cílem projektu je vybudovat veřejně dostupný portál, který by diskutoval problematiku projektování, implementace a nasazení komerčních portálů, se zaměřením na oblast elektronické komerce (informační portály, elektronické obchody, aukční systémy a další). Výsledné řešení bude mít charakter článků, návodů, instruktážních videí a komentovaných prezentací, kde budou diskutovány základní problematiky vývoje komerčních informačních systémů. Pro modelové případy budou k dispozici prototypová řešení datových modelů vybraných agend. Budou diskutovány technické aspekty realizace rozsáhlých informačních systémů se zaměřením na nepřetržitý provoz, maximální výkon a technické řešení v podobě volby vhodného hardware, cloudových služeb a hybridních systémů. Zvláštní důraz bude kladen na řešení reálných problémů při publikování vícejazyčného obsahu, vyhledávání (full-text, parametricky, adaptivně), generický design, znuvupoužitelnost generovaného obsahu. Součástí řešení bude vybudování komunitní platformy, kde by mohli studenti a vysokoškolští pracovních diskutovat otázky a problémy, které souvisí s návrhem, implementaci, budováním technického zázemí a provozem komerčních informačních systémů.
Start year
2017
End year
2017
Provider
Projekty FRVŠ (MŠMT)
Category
Obecná forma
Type
Projekty FRVŠ, RPP projekty
Solver
Back