Partnerem akce, která proběhla na Střední průmyslové škole elektrotechniky a informatiky v Ostravě (SPŠEI), byla také Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO.
Týmy složené z programátorů, grafiků, hudebníků i designérů měly na tvorbu hry pouhých 48 hodin. K dispozici mohly využít libovolné technologie – od jednoduchých textových her po profesionální enginy Unity, Unreal Engine nebo Godot.
Do mentoringu se zapojil také Martin Němec z Katedry informatiky FEI, který vede výuku tvorby počítačových her na SPŠEI Ostrava.
Absolutními vítězi se stali Marek Barták a Eliška Sedláčková ze SPŠEI Ostrava se svou hrou Splitscreen. Druhé místo obsadil tým z Gymnázia EDUCA v Novém Jičíně a třetí příčku získal tým z Gymnázia Třinec.
Game Jam je největší regionální soutěží svého druhu a nabízí studentům možnost vyzkoušet si práci v týmu, tvořit pod časovým tlakem a získat přímou zpětnou vazbu od odborníků z herního průmyslu.
Cílem soutěže je rozvíjet technické i kreativní dovednosti studentů, propojit výuku s praxí a posílit herní vývoj v Moravskoslezském kraji.
Akce se uskutečnila za podpory náměstka hejtmana Moravskoslezského kraje pro oblast školství Jana Veřmiřovského a ve spolupráci s FEI, kterou zastupovali proděkanka pro vědu, výzkum a doktorské studium Lenka Skanderová a Lukáš Danys, proděkan pro bakalářské studium a rozvoj výuky.