ZELINKA, Ivan, Martin NĚMEC a Roman ŠENKEŘÍK. Gamesourcing: Perspectives and Implementations. In:
Simulation and Gaming. Londýn: IntechOpen, 2018. s. 3-25. ISBN 978-953-51-3800-6.
[Detail] LIČEV, Lačezar, Ivan ZELINKA a Tomáš FABIÁN. Search and Implementation of Optimization Algorithms in Analysis of Ultrasonic Pictures in Neurology. In:
Handbook of optimization : from classical to modern approach. Berlín: Springer Heidelberg, 2013. s. 575-595. ISBN 978-3-642-30503-0.
[Detail] SOJKA, Eduard. Vytváření modelu trojrozměrné scény z obrazů produkovaných pohyblivou kamerou. In:
ASSIS 1998. Krnov: MARQ. Ostrava, 1998. s. 65-73. ISBN 80-85988-27-5.
[Detail] SOJKA, Eduard. Rekonstruování trojrozměrných objektů z obrazů produkovaných pohybující se kamerou. In:
In 8th Int. Conf. Engineering Computer Graphics. Austin, Texas, USA: University of Texas at Austin, 1998. s. 160-165. ISSN 0000-0000.
[Detail] SOJKA, Eduard. Tři jednoduché a účinné algoritmy pro jordanovské třídění. In:
European Workshop on Computational Geometry. Wuerzburg, Germany: European Workshop on Computational Geometry, 1997. s. 24-27. ISBN 0000000000000.
[Detail] SOJKA, Eduard a Milan GVOŽDÍK. Výsledky testování nového algoritmu pro třídění jordanovských sekvencí. In:
Summer Conference on Computer Graphics. Budmerice, Slovakia: Summer Conference on Computer Graphics, 1997. s. 197-205. ISBN 80-223-1176-6.
[Detail] SOJKA, Eduard. Jednoduchý a účinný algoritmus pro třídění průsečíkůmezi jordanovskou křivkou a přímkou. In:
The Fifth Int.Conf.in Central Europe on Computer Graphics. Plzeň: Int.Conf.in Central Europe on Computer Graphics, 1997. s. 524-534. ISBN 80-7082-306-2.
[Detail] SOJKA, Eduard. Dva jednoduché a efektivní algoritmy pro Jordanovské třídění a ořezávání polygonů. In:
Proc. Compugraphics 96. Paris: Compugraphics 96, 1996. s. 241-253.
[Detail] SOJKA, Eduard. Graf aspektů trojrozměrné scény. In:
Proc. 3rd International Conference on Computer Graphics. Plzeň: Západočeská universita Plzeň, 1995. s. 289-300. ISBN 80-7087-187-6.
[Detail] SOJKA, Eduard. Graf aspektů scény: jeho výpočet a aplikace. In:
Proc. 4th General Polish Seminar Geometry and Computer. Wisla, Poland: Seminar Geometry and Computer, 1995. s. 33-35. ISBN 00-00000-00-0.
[Detail] SOJKA, Eduard. Dolní mez časové složitosti problému protínání polygonů. In:
Proc. Computer Science, VŠB Ostrava 1995. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1995. s. 261-272. ISBN 80-901751-7-1.
[Detail] SOJKA, Eduard. Pole, mapy a grafy vlastností scény. In:
Proc. Copmugraphics 95. Alvor, Portugal: COMPUGRAPHICS 95, 1995. s. 234-246. ISBN 972-8342-00-4.
[Detail] SOJKA, Eduard. Mapy a grafy vlastností scény. In:
Proc. Second Ind. Workshop Artifical Intelligence Techniques. Brno: AIT 95, 1995. s. 211-223. ISBN 80-214-0673-9.
[Detail] SOJKA, Eduard. Graf potenciálu viditelnosti. In:
Proc. 2nd Winter School of Computer Graphics. Czech Republic: Západočeská universita Plzeň, 1994. s. 168-174.
[Detail] SOJKA, Eduard. Graf potenciálu viditelnosti. In:
Proc. 5th Microcomputer School, Computer Vision and Graphics. Zakopane, Poland: University of Wroclaw, Poland, 1994. s. 309-318. ISBN 83-900859-1-7.
[Detail] SOJKA, Eduard. Potenciál viditelnosti a jeho výpočet. In:
Proc. 5th Int Conf. Comput. Graph.. Budmerice: Comenius University, Slovakia, 1993. s. 155-162.
[Detail] SOJKA, Eduard. Potenciál viditelnosti a jeho výpočet. In:
Proc. Zimní škola počítačové grafiky, Plzeň. Plzeň: Západočeská universita Plzeň, 1993. s. 36-47.
[Detail] SOJKA, Eduard a Jan DRAHOTUSKÝ. Systém pro podporu stavebního projektování. In:
. Ostrava1991.
[Detail]